I bunker di carbone in a pruduzzione di e mine di carbone sò fatti principalmente di cimentu, è a so superficia ùn hè micca liscia, u coefficientu di attritu hè grande, è l'assorbimentu d'acqua hè altu, chì sò e ragioni principali per chì si verificanu spessu ligami è blocchi. In particulare in u casu di l'estrazione di carbone dolce, carbone più pulverizatu è altu cuntenutu d'umidità, l'accidentu di bloccu hè particularmente seriu. Cumu risolve stu prublema difficiule?
À l'iniziu, per risolve u prublema di u bunker di carbone, si aduttàvanu di solitu tecniche cum'è piastrellà u muru di u magazzinu, mette piastre d'acciaiu, colpisce cù cannoni à aria o martelli elettrici, chì ùn pudianu micca esse cumpletamente risolte, è a distruzzione manuale di u bunker di carbone spessu causava vittime persunale. Ovviamente, sti metudi ùn eranu micca soddisfacenti, dunque dopu à assai ricerche è esperimenti, hè statu finalmente decisu d'utilizà una foglia di polietilene à pesu moleculare ultra-altu cum'è rivestimentu di u bunker di carbone, utilizendu e proprietà autolubrificanti è antiaderenti di a foglia di polietilene à pesu moleculare ultra-altu per riduce u coefficientu di attritu è risolve u fenomenu di bluccà u bunker.
Dunque, cumu si stalla è chì sò e precauzioni per l'installazione?
Quandu si stalla u rivestimentu di u bunker di carbone, in casu di grandi cambiamenti in u funziunamentu o in a temperatura ambiente, a forma fissa di u rivestimentu deve tene contu di a so libera espansione o cuntrazione. Ogni metudu di fissazione deve esse cuncipitu per facilità u flussu di materiali sfusi, è a testa di a vite hè sempre incrustata in u rivestimentu. Per i rivestimenti più spessi, a cucitura deve esse tagliata à 45 gradi. In questu modu, sò permesse variazioni di lunghezza, è si forma un pianu plasticu lisciu in u silo, chì hè favurevule à u flussu di materiali.
Fate una attenzione particulare quandu installate i rivestimenti di u silo di carbone:
1. Durante u prucessu d'installazione, u pianu di a testa svasata di u bullone di a piastra di rivestimentu deve esse più bassu di a superficia di a piastra;
2. Durante l'installazione di i prudutti di rivestimentu di u bunker di carbone, ùn ci deve esse micca menu di 10 bulloni per metru quadru;
3. A distanza trà ogni piastra di rivestimentu ùn deve esse più grande di 0,5 cm (l'installazione deve esse aghjustata secondu a temperatura ambiente di a piastra);
À chì prublemi duvemu fà casu quandu l'utilizemu ?
1. Per u primu usu, dopu chì u materiale in u silo hè almacenatu à dui terzi di a capacità di tuttu u silo, scaricate u materiale.
2. Durante l'operazione, tene sempre u materiale in u magazzinu à u puntu d'entrata è di scaricamentu di u materiale, è tene sempre u almacenamentu di materiale in u magazzinu più di a mità di a capacità tutale di u magazzinu.
3. Hè strettamente pruibitu chì u materiale abbia un impattu direttu nantu à u rivestimentu.
4. E particelle di durezza di diversi materiali sò diverse, è u materiale è a velocità di flussu ùn devenu micca esse cambiati à vuluntà. S'ellu ci vole à cambià, ùn deve micca esse più grande di u 12% di a capacità di cuncepimentu originale. Ogni cambiamentu di materiale o di velocità di flussu affetterà a vita di serviziu di u rivestimentu.
5. A temperatura ambiente ùn deve generalmente esse superiore à 100 ℃.
6. Ùn aduprate micca forza esterna per distrughje a so struttura è allentà i fissaggi à vuluntà.
7. U statu staticu di u materiale in u magazzinu ùn deve micca superà 36 ore (per piacè ùn state micca in u magazzinu per materiali più viscosi per impedisce l'agglomerazione), è i materiali cù un cuntenutu di umidità inferiore à 4% ponu allargà in modu adattatu u tempu staticu.
8. Quandu a temperatura hè bassa, fate attenzione à u tempu staticu di u materiale in u magazzinu per evità blocchi di congelazione.
Data di publicazione: 15 di ghjugnu 2022